Schenkingsovereenkomsten via Schenkservice afwikkelen heeft voor uw organisatie de volgende voordelen
- Zowel onderhandse schenkingsovereenkomsten als notariële schenkingsovereenkomsten;
- Online aanvraagformulier op de website van het goede doel (een donateur maakt als het ware zijn eigen schenkingsovereenkomst);
- De aanvragen van schenkingsakten gaan rechtstreeks naar het antwoordnummer van Schenkservice (minder administratieve handelingen en portokosten);
- Eén aanvraagformulier voor gewone en combinatie schenkingen (combinatie schenkingen zorgen voor lagere akte kosten);
- Schenkservice zorgt voor de volledige afwikkeling van de schenkingsakte en stuurt de afschriften direct per e-mail naar uw organisatie en de donateur;
- Communicatie met de donateur geheel in de huisstijl van uw organisatie (e-mails voorzien van logo’s en tekst van het goede doel);
- Online inzage in het afwikkelingsproces;
- Donateurgegevens kunnen aangeleverd worden door middel van een webservice of een exportbestand*;
- Geleidelijke en snelle afwikkeling van schenkingsovereenkomsten voorkomt overbelasting van uw back office.
* Hier zijn separaat kosten aan verbonden. Wellicht kan er gebruik gemaakt worden van bestaande xml import functies. Dit moet nader onderzocht worden.